ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Ως γυναίκα, υπάρχουν φορές που δεν θέλεις να έρθουν εκείνες οι ημέρες της περιόδου, ειδικά τώρα που ο καιρός ζεσταίνει και κινδυνεύεις να χάσεις τα μπανάκια σου στη θάλασσα. Όμως τι μπορείς να κάνεις για να εκμεταλλευθείς τις ημέρες της περιόδου προς όφελός σου; Υπάρχει τρόπος να πονάς λιγότερο ή ακόμα και να μικρύνεις τις μέρες που είσαι αδιάθετη; Μάθε όσα σε καίνε για την περίοδο τώρα!

Πριν την περίοδο: Ημέρες 23 – 28 του κύκλου:
Απόφυγε τον πόνο. Πες όχι σε διαδικασίες όπως μια επίσκεψη στον οδοντίατρο ή μια αποτρίχωση στην περιοχή του μπικίνι. Τις ημέρες αυτές δεν είσαι και τόσο ανθεκτική στον πόνο παντός είδους καθώς όλα τα καλά χημικά (ενδορφίνες, σεροτονίνη και ντοπαμίνη) μειώνονται απότομα λίγο πριν την περίοδο. Τέτοιες διαδικασίες κανόνισέ τες για τις μέρες 13 – 15 του κύκλου που παράγεις πιο πολλές ενδορφίνες που καταπραΰνουν τον πόνο.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου: Ημέρες 1 -3 του κύκλου:
Κάνε λίγο σεξ: μπορεί να μην είναι και ό,τι καλύτερο αλλά κατά τη διάρκεια της περιόδου οι οργασμοί είναι ακόμα πιο έντονοι. Αυτό συμβαίνει γιατί ξαφνικά παρατηρείται αύξηση της σεροτονίνης που είχε πέσει σημαντικά λίγο πριν την έναρξη της περιόδου. Κάποιες γυναίκες παρατηρούν ραγδαία αύξηση της λίμπιντο κατά τις πρώτες μέρες της περιόδου και δεν αφήνουν το γεγονός ανεκμετάλλευτο.

Λίγο μετά την περίοδο: Ημέρες 3 – 13 του κύκλου:
Κάνε έναν αυτοέλεγχο στήθους: τις ημέρες αυτές η αύξηση των οιστρογόνων βοηθά το στήθος σου που είχε πρηστεί, να επανέλθει στην φυσιολογική του μορφή, οπότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ψηλαφίσεις τυχόν ανωμαλίες ή κύστες.

Μετά την ωορρηξία: Ημέρες 14 – 23 του κύκλου:
Μην κόψεις το κάπνισμα αυτές τις ημέρες. Έρευνες του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας έδειξαν πως οι γυναίκες που αποφάσισαν να κόψουν το τσιγάρο κατά τις ημέρες αυτές του κύκλου δεν πέτυχαν. Αυτό οφείλεται στην αύξηση των συμπτωμάτων της στέρησης που θα νιώσεις. Κόψε το τσιγάρο τις πρώτες μέρες του κύκλου για να βοηθήσεις τον εαυτό σου.

5 απλοί τρόποι για να περάσει η περίοδος γρηγορότερα:
Τοποθέτησε μια ζεστή πετσέτα χαμηλά στην κοιλιά σου. Η θερμότητα θα διαστείλει τις αρτηρίες του αίματος και η ροή θα γίνει μεγαλύτερη άρα θα τελειώσει γρηγορότερα.
Πιες πολύ νερό και ειδικά χλιαρό. Το νερό βοηθά στον καθαρισμό του οργανισμού από τις διοξίνες που καθυστερούν τον κύκλο.
Ρίξτο στη γυμναστική. Παρά τα όσα σου έλεγε η μαμά σου (να μην αθλείσαι κατά την περίοδο ή να μην κάνεις ποδήλατο), η άσκηση βοηθά τον κύκλο και την κυκλοφορία του αίματος και της ροής του. Τριάντα λεπτά γυμναστικής καθημερινά είναι αρκετά για να μειώσεις και τους πόνους της περιόδου.
Απόφυγε τα φαγητά με αλάτι καθώς το νάτριο βοηθά στην κατακράτηση υγρών και στην επιδείνωση των συμπτωμάτων του έμμηνου κύκλου.
Σκέψου την λήψη αντισυλληπτικών χαπιών που σταθεροποιεί και την περίοδο και μπορείς πάντα να την προγραμματίσεις.

Και δύο συμβουλές της γιαγιάς, για να την καθυστερήσεις έστω για λίγο:
Ριξ’ το στα λεμόνια ή στον χυμό λεμονιού που θα καθυστερήσει την περίοδο για μία ημέρα τουλάχιστον. Στύψε δύο με τρία φρέσκα λεμόνια και πιες το χυμό τους.
Πολλές φορές ένα κρύο μπάνιο μπορεί να καθυστερήσει την περίοδο. Η απάντηση γιατί και τα δύο παραπάνω καθυστερούν την περίοδο δεν είναι ιατρικά εμπεριστατωμένη αλλά ανάγεται στη σφαίρα των παραδόσεων και των συμβουλών που έχει έρθει από την γιαγιά στην κόρη και την εγγονή.

ΠΗΓΗ: www.womenonly.gr



Σχολιάστε

— required *

— required *

*

code


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Error, no group ID set! Check your syntax!