Ειδήσεις

«Μένουμε Σπίτι»: Ποιος δημιούργησε το λογότυπο; Είχε κόστος;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες του Υπουργείου Υγείας και έχει πετύχει εν πολλοίς το σκοπό του

Όπου κι αν κοιτάξουμε γύρω μας βλέπουμε το λογότυπο «Μένουμε Σπίτι» που προωθεί το Υπουργείο Υγείας προκειμένου να παραμείνουμε όλοι κλεισμένοι μέσα έτσι ώστε να καταφέρουμε να ξεπεράσουμε με τις μικρότερες δυνατές απώλειες την επέλαση του κορονοϊού.

Το βλέπουμε στις τηλεοπτικές οθόνες, στα έντυπα, στις ιστοσελίδες, στη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας στα social media, ακόμη και ως αυτοκόλλητα στα πέτα του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά και του επικεφαλής της ομάδας των επιστημόνων Σωτήρη Τσιόδρα.

Πώς προέκυψε όμως το λογότυπο που δείχνει ένα από περίγραμμα σπιτιού με καμινάδα και σοφίτα, περιτριγυρισμένο από δέντρα και ποιος είναι ο εμπνευστής του;

Remaining Time-0:01
Fullscreen
Mute

Όλα ξεκίνησαν όταν οι ιθύνοντες του Υπουργείου Υγείας κάθισαν να σκεφτούν με ποιο τρόπο να πείσουν τον κόσμο να παραμείνει στις οικίες του προκειμένου να μειωθούν τα κρούσματα. Το σύνθημα είχε βρεθεί: «μένουμε σπίτι». Το λογότυπο όμως;

Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, ο εμπνευστής του είναι άγνωστος.

Απλώς κάποιος από την επικοινωνιακή ομάδα του υπουργείου μπήκε στην ιστοσελίδα Freepik που παρέχει ελεύθερα εκατομμύρια γραφικά, φωτογραφίες, εικονίδια και πολλά ακόμη δημιουργικά εργαλεία, έβαλε ως λέξη κλειδί «home» («σπίτι») και ανάμεσα στις χιλιάδες πιθανές εκδοχές που του έδωσε επελέγη αυτό το καλαίσθητο σχέδιο που όλοι ξέρουμε και αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο. Όσο για το κόστος του; Δωρεάν!

Write A Comment