europcar greece car rental



ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

Γράφει ο Λευτέρης Τσικανδηλάκης, Αρχιτέκτονας*

Το σίγουρο είναι ότι ένα απλά όμορφο φαρμακείο δεν είναι αρκετό. Ανακαίνιση δεν είναι απλά η τοποθέτηση κάποιων ωραίων ή λιγότερο ωραίων ραφιών, αλλά σημαίνει μελέτη. Η μελέτη είναι ένα σύνολο που αποτελείται από όραμα, λειτουργία, παρουσίαση και εμπορικότητα, πάντα μαζί με το πάθος του αρχιτέκτονα για δημιουργία και με την ανυπομονησία κάθε φορά σα να είναι η πρώτη και για τη μελέτη και για το τελικό αποτέλεσμα.


Το παραπάνω σύνολο είναι το στοιχείο που οδηγεί κάθε φορά σε έναν άρτια δομημένο εμπορικά χώρο, ο οποίος προβάλλει και αναδεικνύει την προσφορά προϊόντων – υπηρεσιών προς τον πελάτη, ενώ παράλληλα προσελκύει περισσότερους πελάτες.


Το νέο ξεκίνημα – η ανακαίνιση – αποκαλύπτει την τεράστια δυναμική που μπορεί να δημιουργηθεί στα διαφορετικά περιβάλλοντά του, τα οποία φιλοξενούν τους εργαζόμενους που μένουν στον χώρο για άπειρες ώρες, αλλά και τους πελάτες που επισκέπτονται τον χώρο. Απαντώντας στον σημερινό τρόπο ζωής, καθώς και στις εργονομικές απαιτήσεις και τις ανέσεις για τον χώρο για γυναίκες, άντρες, παιδιά και ζευγάρια, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι μόνο το άθροισμα των χώρων, αλλά και των πολύτιμων στιγμών που μοιραζόμαστε με τους άλλους καθιστώντας τους πελάτες πρωταγωνιστές όση ώρα βρίσκονται μέσα στο φαρμακείο.


Υπάρχουν, επίσης, αρκετές αναλύσεις για την αναγκαιότητα της βιτρίνας και τα πολύ θετικά αποτελέσματά της όσον αφορά στην προώθηση των προϊόντων. Η σύγχρονη αντίληψη πρέπει να προχωράει ακόμη περισσότερο και όλο το φαρμακείο να προβάλλεται προς το εξωτερικό περιβάλλον δημιουργώντας, έτσι, μια δυνατή εικόνα πριν ακόμη κάποιος εισέλθει στον χώρο, αλλά και δημιουργώντας την επιθυμία σε κάποιον να το κάνει.

Μια ολοκληρωμένη μελέτη πρέπει να είναι εμπνευσμένη από τη θέση, την προσωπικότητα του φαρμακοποιού και σίγουρα από το πάθος και την περιέργεια του αρχιτέκτονα να ανοίξει νέους δρόμους, όχι μόνο με τα δεδομένα της Ελλάδας, αλλά και της παγκόσμιας αγοράς και ας δουλεύει στο μικρό αυτό κομμάτι της γης.

 

*Ο Λευτέρης Τσικανδηλάκης είναι Αρχιτέκτονας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.tsikandilakis.net

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης:

  1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Η ανταγωνιστικότητα και η βιωσιμότητα ενός φαρμακείου κερδίζεται σε μεγάλο...
  2. ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς παρουσίασε σήμερα το νέο...
  3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑΣ Στο 27ο Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ενδοφακών και Διαθλαστικής...
  4. Η ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ Η χειρωνακτική και γενικότερα η σωματικά απαιτητική εργασία αυξάνει τον...
  5. ΙΑΤΡΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, 30% ΑΝΕΡΓΙΑ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σε ανακοίνωσή της η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ –ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ &...
ΚΑΦΕΣ ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ


Σχολιάστε

— required *

— required *

*